Garanție acordată
În marea majoritate produsele noastre beneficiază de o perioadă de garanție de 12 luni de la data achiziției (data de pe factură). Garanția suplimentară se poate achiziționa, odată cu produsul, un produs deja achiziționat nu mai poate beneficia de prelungirea garanției.
Garanția acoperă defectele de material și de fabricație ale produselor.
Garanția NU acoperă:
• Zgârieturile apărute pe produse. Acestea sunt considerate efecte normale ale utilizării;
• Deteriorările cauzate de utilizarea neadecvată (acțiuni mecanice, efecte ale substanțelor chimice, neglijența, accident etc.);
• Repararea neautorizată, modificări ale produselor;
• Lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau cu forma inițială modificată;
• Etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.);
• Setări și instalări incorecte;
• Pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor;
• Conectarea sau deconectarea echipamentelor, sau a anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor;
• Pierderea sau deteriorarea certificatului de garanție.
Procedura de lucru în cazul garanțiilor
Constatarea defectelor, a naturii și cauzelor acestora este făcută de reprezentatul nostru, la sediul din Cluj-Napoca, strada Piatra Craiului, 26.
Pentru a apela la garanția oferită produsului dumneavoastră trebuie să faceți o solicitare la 0735.849.497, sau office@cam360.ro, precizând numărul Certificatului de garanție.
Timp de răspuns de la recepționarea coletului: 5-7 zile lucrătoare.
Dacă defectul constatat necesită intervenția producătorului aflat în afara țării, asupra echipamnentului (înlocuiri ansambluri optice, plăci de bază etc) perioada de returnare a produsului este de 30-45 zile lucrătoare.
Trimiterea unui produs în garanție se va efectua astfel:
- se va prezenta echipamentul, însoțit de certificatul de garanție, factura de achiziție și o prezentare detaliată a defectului constatat:
- toate taxele de expediție tur/retur sunt în sarcina clientului.